Saturday 7 November 2015

Aku ingin menjadi isteri yang sempurna....

Mula berkahwin kita menjaga penampilan luar dan dalam. Segala2nya terjaga,makan minum,pakaian dan penampilan. Rumah pun sentiasa kemas. Kerja rumah tak berapa banyak. Hubungan suami isteri bertambah sayang. Mase tu takde anak lagi.

Alhamdulillah bila ada anak sorg. Kita masih mampu bertenaga. Sedikit kalut dgn anak, kerja rumah dan suami. Bila da 2 3 anak. Mula da jadi lebih banyak kerja. Kadang tak sempat nak mandi bila suami balik kerja. Penampilan da mula berubah. Tak terurus. Pakaian pakai ikut dan je. Waktu siang rehat da terhad. Bila malam pantang nampak tilam dan bantal. Mata macam di gam2 xblh nak bukak. Hubungan suami isteri mula dingin. Sekali 2 mungkin xpe. Bila selalu tak dilayan. Suami mula bersikap baran. Semua serba tak kena. Ada sahaja silap dimata. Isteri mula stress. Mencari dimana punca. Apa silap aku? Tak tahu ke aku penat? Aku jaga makan minum anak suami dengan baik. Segala2nya aku jaga. Sampai aku sanggup lupakan perasaan penat aku. Bermacam2 kita mula berfikir. Macam mana aku nak tambat hati suami aku semula. Mungkin aku yang patut berubah.

Mula mencari produk2 utk dalaman dan luaran. Harga masing2 boleh tahan. Tapi takut plk nak ambil yg murah. Takut kesan sampingan. Tak pernah makan jamu. Masa pantang dulu pun xmakan jamu apa2. Mana tahu Jamu Bidan boleh selesaikan masalah aku. Tawakkal pada Allah.

Bermula dengan 2 biji sehari,naik 3 biji. Alhamdulillah. Mula nampak perbezaan. Badan semakin bertenaga. Buat kerja byk pun tak letih sgt. Masalah Keputihan dan berbau. Mula berkurangan. Hari demi hari mula nampak perubahan. Berat semakin bertambah dari 40kg ke 43kg. Nampak Perubahan pada dada. Cuba insert 1 biji. Alhamdulillah kentut Vagina da kurang. Dan banyak lagi perubahan.

Lagi seronok dan tersenyum sokmo bila suami semakin sayang. Anniversary dapat hadiah. Da lama sgt xdpt gift ni Sbb masing2 sibuk dgn hal masing2. Hari2 dapat sms cinta. Kasih sayang yg dulu semakin hilang kini semakin berputik. Hari demi hari seperti baru berkahwin.. lupa dah ank da 3. Hehehe.

Ya Allah bersyukur sgt bertemu dgn Jamu bidan. Terima kasih pengasas jamu bidan. Insyallah Sy ingin berkongsi pada sahabat2 yg ramai dikalangan kita mengalami kisah yang sama. Sampai bila nak pendam sorg2. Sedangkn ada jalan penyelesaian yg Allah berikan.

Jadilah isteri yang sempurna bukan sahaja dari luaran bahkan dari dalaman. Kita semua isteri yang hebat. Isteri yang solehah. Insyallah.

Salam sayang dari stokis jamu bidan Kedah
- Cik Yah 019 474 3456
Jamu Bidan VS Gel V-Dara
-

No comments:

Post a Comment